PAYLAŞTIKÇA KEYİF ALIYORUZ..

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

BİR KADINLA BİR ERKEĞİN GÜNLÜĞÜ

Posted by Hakan BEKAR - -

Günlük

Kadının Günlüğü:

> >Bugün üç yıl bitti. Onun karşısına gelinlikle
> >çıktığım günkü kadar mutluyum. Tanrım, onu ne kadar
> >seviyorum. Mükemmel bir erkek, cazibeli, yakışıklı,
> >anlayışlı, sevecen, her şey var.
> >
> >
> >
> >Bugün Cumartesi, bıraktım arkadaşlarıyla eğlensin.
> >En sevdiği yemek olan pastırmalı kuru fasulye ile
> >pilav yapıyorum. Pişti, demleniyor. Banyo yaptım, en
> >sevdiği kıyafeti giydim. Yemekten sonra, şöminenin
> >karşısına bir şişe kırmızı şarapla uzanacağız.. Eve
> >geldi sonunda. Beni öpüşü biraz soğuktu, aklı başka
> >yerde sanki. Aman Tanrım, yoksa? Tüm cilvelerime
> >rağmen, bana saldırmadı. Arkadaşlarıyla ne
>yaptığını
> >sordum, ağzında bir şeyler geveledi. Yemekte biraz
> >keyfi yerine gelir gibi oldu, ama hala dalgın, hala
> >uzak, hala kabuğuna çekilmiş. Herhalde ÖTEKİNİ
> >düşünüyor. Benden genç mi acaba? İşyerindeki sarışın
> >pazarlama temsilcisi olmasın? Şöminenin karşısında
> >şarabımızı yudumlarken, artık dayanamadım "neyin
> >var?" diye sordum. Gülümsedi, zoraki bir gülümseme,
> >acı dolu, uzaklık dolu..
> >
> >"Yok bir şeyim" diye geçiştirdi. O gürül gürül yanan
> >aşkın bu kadar çabuk biteceğine inanamıyorum, daha
> >dün bana ebediyete kadar benimle olmak istediğini
> >söylüyordu. Bugün aramızda iletişim kopukluğu
> >başladı bile. Belki de kilo alıyorum. Çok mu vır vır
> >yapıyorum? Elini tuttum. Elimi okşadı, ama eller
> >hissiz, parmak uçları soğuk... Stepe başlasam? Çocuk
> >istesem? Yalan, yalan, yalan.
>Kendimi kandırmaktan
> >başka bir şey değil bunlar. Bitti... Bittti...
> >Bitti.
> >Tanrım, ölmek istiyorum. Kendimi son kez onun
> >kollarına attım. Ağlaya ağlaya uykuya dalmışım.
> >
> >
> >
> >Aynı gün

Erkeğin Günlüğü:

> >Öf be, Fener yine yenildi.. Ama kuru fasulye
> >güzeldi!