PAYLAŞTIKÇA KEYİF ALIYORUZ..

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

ANNELERİMİZDEN NELER ÖĞRENDİK

Posted by Hakan BEKAR - -

annelerimizden neler öğrendik?


1 ) İYİ YAPILMIŞ BIR İŞİ TAKDİR ETMEYİ : Bana bakın, gidin birbirinizi dışarda gebertin, evi daha yeni temizledim...!!!


2 ) DUALARIN GÜCÜNÜ : Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu fark etmedi...


3 ) ZAMANA KARŞI YARIŞMAYI : O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsın..


4 ) MANTIKLI DÜŞÜNMEYİ : Ben öyle diyorsam öyledir...!!!


5 ) İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI : Çıkmadan önce temiz bi çamaşır giy.. yolda Allah korusun başına birşey gelir kirli çamaşırla etrafa rezil olursun.


6 ) HAYATIN TRAJİKOMİK YANLARINI : Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürecem...


7 ) HAYATIN ÇELİŞKİLERLE DOLU OLDUĞUNU : Kapa çeneni ve çorbanı iç..!!


8 )DAYANIKLI OLMAYI : O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!


9 ) HAVA RAPORU TAHMİNİ YAPMAYI : şu dağınıklığa bak... Yabancı biri görse odanın ortasından kasırga geçmiş sanır...


10 ) ABARTMAYI : Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri girme diye..!!


11 ) DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ : Babana çekeceğine biraz bana çekseydin noolurdu ...


12 ) OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI : Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!! Kafana meteor düşecek kenara çekil diye bağırsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!


13 ) KISKANMAYI : Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi aileye sahip olmayan, kaç milyon çocuk var biliyor musun...


14 ) SABIRLI OLMAYI : Baban eve gelsin, sen görürsün


15 ) HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI : Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı


16 ) DİYALOG KURMAYI : Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!! Ne söyleyeyim anne? Sus!! Bana cevap verme!!!


17 ) TIP BİLGİLERİNİ : Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin


18 )OLGUN OLMAYI : Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin.


19 ) GENETİK BİLGİLERİ : Sen de o lanet olası babana çektin.


20 ) BİLGELİĞİ : Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman.


21 ) V E ...ADALETİ : Bir gün senin de çocukların olacak.. İnşallah onlar da sana senin simdi bana yaptıklarını yaparlar...