PAYLAŞTIKÇA KEYİF ALIYORUZ..

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

MELEK

Posted by Hakan BEKAR - -

MELEK...

“Allah’ım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.”
* Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.

“Allah’ım onların dilini bilmiyorum.
Onlarla nasıl anlaşacağım, nasıl iletişim kuracağım?”
* Senin için yarattığım melek, sana onların dilini öğretecektir.

“Allah’ım duyduğum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış.
Onlarla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum.”
* Senin için yarattığım melek,
seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.

“Allah’ım sana tekrar nasıl döneceğim?”
* Senin için yarattığım melek , bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.
Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler
ve çocuğu Allah’ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar ;

“Allah’ım benim için yarattığın meleğin adı ne?”
* Adının önemi yok
ama,sen ona

ANNE
diyeceksin.
-----

GENÇ ANNELER İÇİN.
Çocuğun Çocuğu Olmuş Beraber Büyüyorlar. Derim.
Bilinçli Nesiller Yetiştiren Annelerden Olmaları İçin ,
Önce Kendi Bilinçlerini Geliştirmeliler .


bu yazıyı musatafa abinin sitesinden kopyalayarak aldım.
bu yazı ve niceleri kendi adını taşıyan mustafaabinin kendi sitesinde