PAYLAŞTIKÇA KEYİF ALIYORUZ..

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

ANTEPLİCE

Posted by Hakan BEKAR - -

Yüreemde sen,elimde ganne,
İçiym içiym olmey,
Hayalın gözümün öönünden getmey bi tüllü,,
Aah Hattuç ah deym, eşşek kimi seviym,
Sumsuk sumsuk vuriym döşmün takdasına,
Hele o sıfatını heç unutameym,
Çoğu zaman soriym ben baa;
Ben ne bok yidimde saa yahamı gaptırdım,
Ammiyn uşaklarının gahrı heç çekilmey zatı,
Hatırlameymin bilmeym,
Bilaan iki çirtik hanek edek deym,
Süllümü damıızın süydüne dayadımdı da
Arişten sıypıp hayadınıza endim di,
Makinaların altında galasıız ey mi?
Nerde gördöööz?
Meeersem sizin uşaglarıız,
İki çirtik hanek,iki cor bile edemeden,
Beni el ealdılar,Yinmi yimen mi?
Börgüme börgüme
Nasıl da vurdular la! ...
Gavur öldüriyler sahım,
Hele güccüg gardaşın,
Ganne gıriynan seeertmez mi?
Yüreem aazıma geldiydi,
Devirsi gün gene sıvıştım sizin dehlizden,
Tahaya bahdım gene göremedim sıfatını,
Eve geldikten kelli yıhıldım yanıma eşigligte,
Düşüniym düşüniym olmey,
Hayalımdan binaan çıkmeyn,
Sabah gene geliym deym,
Gorhuym âââââââm;
Gözümün gurdunu gırdılar bi kelle,
Binaan göriym deym, süyügte çömeliym,
Zibil atmaya gelir olur ki deym,
Kepeeen kesile eymi,
Gardaşlarınla barabar geliyn,
Bedeneeeze Fransız topu deye,
Yidik mi lan bacıızıı
Navarda ardı sıra geliysiiz?
Sen heç gafaa dakma Hattuç,
Ökiz kimi seviym !
Gardaşların bohumu yisin,
Lan yooooorum Sen Sevdikten kelli, Tama fahır da olsam,
Tama maasimde olsam,tumanımı satarımda,
Gene varırım saa Hattuç.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    süper yaaa